BEOGRAD 2017 – 3. dan

20171229_090553_HDR

Noč je bila tudi tokrat za večino veliko prekratka, ampak je bilo treba ustati kar zgodaj, saj je bil ob 7. uri zjutraj že zajtrk, ob 09. uri pa je mlajše dečke čakala tekma za 5.-8. mesto proti Škofji Loki, torej pravi gorenjski derbi sredi Beograda. Mlajši dečki so se odpravili na tekmo, starejši dečki pa na ogled Kalemegdana. Na tekmi se je poznalo, da so bile prejšnje noči prekratke in mlajši dečki niso bili kos nasprotnikom. Starejši dečki pa so se z avtobusom odpravili do Knez Mihailove ulice, potem pa so se odpravili na ogled Kalemegdana. Marsikdo tam še ni bil, najbolj pa je vse prav gotovo navdušila zbirka orožja. Ogledali so si vse od tankov, ladij, do raket,…

1514533562263

Ob 11. uri nas je pred hotelom že čakal avtobus, poslovili smo se od našega hotela, potem pa so se mlajši dečki odpravili na ogled Kalemegdana, starejši dečki pa na svojo zadnjo tekmo. Kljub temu, da so bili po večini vsi leto dni mlajši od nasprotnikov so prav na zadnji tekmi dosegli lepo zmago, saj so z rezultatom 11:9 premagali nasprotnike iz ekipa AS 7. Po tekmi so pobrali še ostale člane odprave in ni nam preostalo drugega, kot da se polni lepih vtisov odpravimo domov.

rokometni turnir Beograd 2017 (43)

Tik pred srbsko mejo smo se seveda ustavili še na obveznih nakupih, kjer smo porabili še zadnje dinarje, potem pa upali, da na meji ne bo prevelikega zastoja. Kljub utrujenosti igralci niso spali, saj so si imeli kljub 3-dnevnemu druženju še veliko za povedati. Na srbski meji smo čakali celi dve uri, na hrvaški in slovenski pa smo imeli več sreče in že okoli polnoči prispeli v Slovenijo. Sledila je še vožnja do Železnikov, kamor smo prispeli v zgodnjih jutranjih urah, se poslovili, si zaželeli srečno novo leto in se odpravili na zaslužen spanec v domačo posteljo.